Yapı Kredi Step ile küçük tercihlerin büyük farklar yarattığını tabir eden Yapı Kredi Kurumsal Bağlantı Yöneticisi Arda Öztaşkın, şöyle konuştu:
“Sürdürülebilir bir dönüşüm için kişisel gayretin çok kıymetli olduğuna inanıyoruz. Step ile sürdürülebilirlik seyahatlerine nasıl başlayacaklarını bilmeyen büyük bir kitleye rehberlik etmek için geçtiğimiz yıl yola çıkmıştık. Bankamızın 80 yılını kutladığımız bu yıl ise sürdürülebilirlik vizyonumuzu yansıtan Step ile 1 milyonu aşkın kullanıcıya ulaştık. Step ile bireyleri sürdürülebilir tercihlere yönlendirirken, tıpkı vakitte bağlantı kanallarımızı faal bir halde kullanarak bu hususta toplumsal farkındalığı da pekiştiriyoruz. Bu kapsamda Yapı Kredi olarak, Step üyelerimizi sırf bilgilendirmiyoruz, birebir vakitte onların tercihleriyle büyük bir dönüşümün modülü olmalarına katkıda bulunuyoruz.”
10 bin ağaç kurtarıldı
Step üyelerinin dijital ekstreye geçerek, alışverişlerinde dijital slip alarak, ATM’lerde e-bilgi fişi kullanarak 118 milyondan fazla kâğıt tasarrufu sağladığını belirten Öztaşkın, “10 binden fazla ağacı kurtardı. Bununla birlikte kullanıcılarımız Step markalarından alışveriş yaparak, toplu taşıma kullanarak, sürdürülebilir temalı finansal eserler tercih ederek kazandıkları Step puanlar ile ayrıyeten STK’ların sürdürülebilirlik odaklı projelerine nizamlı kaynak sağladı” dedi.